Loading…

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa

Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych - Woj. Mazowieckie - Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa
Kontakt

Naprawa kosy spalinowej naprawa gaźnika nie pali jak naprawić



W materiale pokazuje jak serwisować gaźnik w kosie spalinowej, jak sprawdzić świece zapłonową. Przedstawiam najczęstsze problemy jakie mogą spotkać użytkowników takiego sprzętu. Jeśli masz problem, którego nie omówiłem, napisz komentarz – postaram się pomóc.

Youtube Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa, Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych.

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa – Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych – Woj. Mazowieckie – serwis i naprawa spalinowych urządzeń ogrodniczych i budowlanych tj. piły, kosy, kosiarki, zamiatarki, ubijaki stopowe, małe zagęszczarki, agregaty prądotwórcze serwis w Warszawie.

Kosiarka, napędzana lub nie

Przy wyborze kosiarki bierzemy pod uwagę szereg czynników technicznych, ale kluczowe znaczenie mają również łatwość użytkowania i wydajność w polu. Robot koszący jest opcją, jeśli naprawdę nie mamy ochoty zajmować się naszym ogrodem. Jednak dla tych, którzy wolą trzymać się sprawdzonych metod, wysoce zalecana jest kosiarka z napędem.
Zmotoryzowana kosiarka benzynowa
Czy jest jakaś kosiarka z napędem, którą polecacie? Waga urządzenia to kluczowa cecha technologiczna, na którą należy zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Potrzebujemy solidnych modeli, takich jak Stiga Multiclip Pro 53 SVX B, aby były mobilne bez pomocy człowieka. Wszystko, co musisz zrobić, to skierować je we właściwy sposób i mieć je pod kontrolą, aby nie zbłądziły.

Bezsilna kosiarka spalinowa
Jednak wersja z napędem ma kilka problemów z wydajnością. Po pierwsze, zakup gadżetu w tej kategorii kosztuje więcej, a po drugie naprawa lub wymiana części jest bardziej pracochłonna. Co więcej, te kosiarki są często lżejsze i łatwiejsze w obsłudze, co sprawia, że krótkie, zwarte trawniki są łatwe do koszenia.

Kosiarki do trawy
Silniki kosiarek napędzane benzyną
Jeśli chodzi o kosiarki benzynowe, sedno sprawy stanowią silniki. Skuteczność i trwałość maszyny zależy od zastosowanej jednostki napędowej. Dlatego musimy zwrócić szczególną uwagę na ten czynnik i dokładnie przemyśleć wybór odpowiedniej kosiarki.

Typ silnika: dwusuwowy
W niektórych przypadkach w tych gadżetach stosowane są silniki dwusuwowe. Maszyny tego typu ze względu na swoją konstrukcję wytwarzają większy hałas i zużywają więcej energii. Ich główną zaletą jest zwiększona wytrzymałość przy zmniejszonej wadze.

Silnik z czterema cylindrami i jednym skokiem wału korbowego
Z kolei jednostki czterosuwowe będą mniej wydajne, ale cichsze i tańsze w eksploatacji. Dodatkowo mogą mieć nieco obniżony poziom wydajności podczas pracy na nierównym terenie. Jest to bardziej nowoczesna metoda, która eliminuje potrzebę stosowania oleju w paliwie. Wystarczy opanować poziom oleju w silniku, który jest zasilany z autobusu. Taki silnik jest „pod maską” Riwall RPM 4234, jednego z testowanych przez nas urządzeń.

38 thoughts on “Naprawa kosy spalinowej naprawa gaźnika nie pali jak naprawić

  1. Nad czym Ty się zastanawiasz świeca do wymiany , nie dziaduj . Świeca po siedmiu sezonach to śmietnik . To że ma ładną iskrę po wykręceniu wcale nie oznacza że nie będzie gubiła zapłonu w warunkach pracy . Tym bardziej że sam twierdziłeś że kosa słabo paliła na ciepło . Rozpoczynając diadnostykę musisz być pewny układu zapłonowego , inaczej to grzebanie po omacku .

  2. Dokręcając śrubę na dole zmniejszyłeś dawkę paliwa w mieszance . Jeśli śruba Ci się poluzowała to po prostu ją zalewało . Robiąc poradnik fajnie było by zapoznać się z zasadą działania .

  3. Pompka działa,na ciepłym nie odpala a jak odpaliła to na obroty nie wchodziła,jaki powod?kosa demon.była na serwisie i po rgerwisie na obroty nie wchodziła,a teraz nie odpala.

  4. owszem warto inwestowac w jakies stihle, husqwarny i inne. Jakosc tanich chonskich kos spadla. Kiedys sluzyli latami ale jak rok temu kupilem Demona 580 to chyba wszystko sie psulo co sie moglo popsuc. Plus taki ze poznalem budowę kosy i w sumie juz musialem sie stac serwisantem tego dziadostwa.

  5. Jak przewody nie łączą nie można zgasic silnika i trzeba zalać świece ssaniem by zgasł ,jeżeli prz pompowanie benzyny przez gaznik jest prawidłowe a silnik po podaniu samo startu pracuje przez moment znaczy że jest iskra na świecy, a gaznik nie zaciąga paliwa co może wskazywać na nieszczelną komorę walu korbowego i dopływ fałszywego powietrza, zużycie eksploatacji. Reszta to pitu pitu pytanie czy warto tracić czas na zwłoki które może jeszcze nie mają kompresi

  6. W dmuchawie Riwall mam iskrę, paliwo idzie na świecę. Dziś zgasla w czasie pracy i juz nie chce zapalic. Zero jakiegokolwiek wybuchu mieszanki podczas prób uruchomienia. Kiedys często lubila zgasnac, ale potem sie świecę przeczyscilo lub odczekalo i dalej palila. Dziś walczylem z nia kilka godzin i nie znalazłem przyczyny.

  7. Mam taką samą kosę spalinową odpala ale nie wkręca się na obroty trochę mocniej przyciskam gaz to go zmula zrobiłem wszystko to samo co na filmiku problem ten sam

  8. Fajny film, moj problem taki,
    Z mojej podkaszarki też chińskiej która kupiłem za 160 pln odpadły podczas koszenia:
    Metalowy stojak z pod baku
    Potem 2 śrubki z szarpaka
    Potem srobka z obudowy
    Poluzowała się część która obraca ostrzem i odpadła
    Kosa na pół się rozpadla (ramie) to już młotkiem naprawiłem
    Zepsuł się środek szarpaka ale jakoś to poskrecalem i naprawielm.
    W końcu sam szarpak odpadł ale w środku już wszystko latalo więc wymieniłem na nowy.
    Pękła obudowa plastikowa ale poskrecalem.
    Pękła pokrywa od filtru powietrza i wisi na trytydce.
    Teraz problem taki ze nie odpala.
    Swieca daje iskre, filtr paliwa ok, przewody paliwowe drożne, pompka pompuje i nadmiar paliwa wychodzi drugim przewodem. Gaznik plus uszczelka jak nowe.
    Nie wiem co zrobić jeszcze , nie widze aby między gaźnikiem a silnikiem paliwo wyciekało czy coś było nie szczelne.
    Powietrze wchodzi , wszystko drożne.
    Czy poprostu opacznosc chce mi powiedzieć że poskapilem i mam kupić nową? Dodam że kosilem 8 razy w ciągu 1,5 roku. Kosa wygląda jakby pod samochod wpadła więc jakbym poszedl ja zareklamować to psami mnie poszczują 🙂 jakieś rady poza wrzuceniem kosy do jeziora ?

  9. Witam. Mam NACa ale to jest to samo co widze. Ma 2 lata zbiornik caly a gdzies skapuje paliwo na zwirnik i ze zbiornika kapie. Uslyszalem opinie, ze podczas ciecia na maksa za mocno halasuje. Wniosek dzieki Twojemu filmowi pobawic sie regulacja obrotow. bo nic nie bylo ruszane. Ale pytanie czemu kapie? masz moze kilka podpowiedzi co zobaczyc?
    bo odpalac odpala.

  10. Cześć, ogólnie też mam kosę marketową i ostatnio zauważyłem że filtr powietrza jest mokry od oleju, mam pytanie dotyczące ssania, kiedy ssanie jest włączone, gdy klapka jest otwarta (otwór otwarty, pełny przepływ powietrza) czy ssanie jest włączone jak otwór jest zamknięty (klapka zasłania otwór). Pytam bo widziałem inny filmik i tam powiedziane ze ssanie jest włączone gdy klapka zasłania otwór. Nie mam doświadczenia z takim sprzętem a serwisy nie chcą tego przyjąć, interesują ich tylko markowe kosy, więc sam się muszę uporać z regulacją. Z góry dziękuję za pomoc.

  11. Witam. Moja kosa Demon nie odpala wlałem troszkę paliwa do cylindra chwilę po chodzić i gasnie paliwo jest z tamtego roku. Czyściłem wszystko jak na filmiku proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam

  12. Dobrze rozumiem?

    8:30 Tą śrubą (duża, koloru mosiężnego) zmniejszamy/zwiększamy dopływ tylko powietrza do gaźnika. I nie ma tu podziału na wolne i wysokie obroty?

    6:42 Tą śrubą (na końcu liki gazu "stopująca" końcówkę linki gazu) zmniejszamy/zwiększamy dopływ tylko paliwa do gaźnika. I Tylko tzw. bieg jałowy

    9:41 Tą śrubą zmniejszamy/zwiększamy dopływ tylko paliwa do gaźnika. I Tylko tzw. wysokie obroty

    ???

  13. Witam i ja mam problem ze swoją kosa pomimo wymiany gażnika i kabla z cewką zapłonową bo była urwana ,kosa dalej niechce odpalić. Nawet bezpośrednie podanie niewielkiej ilości paliwa do komory nie zmienia tego stanu. Nadmienię że iskra jest aż boli jak się nie odpowiednio złapie :). Proszę o pomoc

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas!