Loading…

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa

Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych - Woj. Mazowieckie - Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa
Kontakt

Czyszczenie gaźnika kosiarki GGP Stiga



Czyszczenie popularnego gaźnika montowanego w silnikach GGP, stiga

Youtube Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa, Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych.

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa

Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa – Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych – Woj. Mazowieckie – serwis i naprawa spalinowych urządzeń ogrodniczych i budowlanych tj. piły, kosy, kosiarki, zamiatarki, ubijaki stopowe, małe zagęszczarki, agregaty prądotwórcze serwis w Warszawie.

Kosiarka, napędzana lub nie

Przy wyborze kosiarki bierzemy pod uwagę szereg czynników technicznych, ale kluczowe znaczenie mają również łatwość użytkowania i wydajność w polu. Robot koszący jest opcją, jeśli naprawdę nie mamy ochoty zajmować się naszym ogrodem. Jednak dla tych, którzy wolą trzymać się sprawdzonych metod, wysoce zalecana jest kosiarka z napędem.
Zmotoryzowana kosiarka benzynowa
Czy jest jakaś kosiarka z napędem, którą polecacie? Waga urządzenia to kluczowa cecha technologiczna, na którą należy zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Potrzebujemy solidnych modeli, takich jak Stiga Multiclip Pro 53 SVX B, aby były mobilne bez pomocy człowieka. Wszystko, co musisz zrobić, to skierować je we właściwy sposób i mieć je pod kontrolą, aby nie zbłądziły.

Bezsilna kosiarka spalinowa
Jednak wersja z napędem ma kilka problemów z wydajnością. Po pierwsze, zakup gadżetu w tej kategorii kosztuje więcej, a po drugie naprawa lub wymiana części jest bardziej pracochłonna. Co więcej, te kosiarki są często lżejsze i łatwiejsze w obsłudze, co sprawia, że krótkie, zwarte trawniki są łatwe do koszenia.

Kosiarki do trawy
Silniki kosiarek napędzane benzyną
Jeśli chodzi o kosiarki benzynowe, sedno sprawy stanowią silniki. Skuteczność i trwałość maszyny zależy od zastosowanej jednostki napędowej. Dlatego musimy zwrócić szczególną uwagę na ten czynnik i dokładnie przemyśleć wybór odpowiedniej kosiarki.

Typ silnika: dwusuwowy
W niektórych przypadkach w tych gadżetach stosowane są silniki dwusuwowe. Maszyny tego typu ze względu na swoją konstrukcję wytwarzają większy hałas i zużywają więcej energii. Ich główną zaletą jest zwiększona wytrzymałość przy zmniejszonej wadze.

Silnik z czterema cylindrami i jednym skokiem wału korbowego
Z kolei jednostki czterosuwowe będą mniej wydajne, ale cichsze i tańsze w eksploatacji. Dodatkowo mogą mieć nieco obniżony poziom wydajności podczas pracy na nierównym terenie. Jest to bardziej nowoczesna metoda, która eliminuje potrzebę stosowania oleju w paliwie. Wystarczy opanować poziom oleju w silniku, który jest zasilany z autobusu. Taki silnik jest „pod maską” Riwall RPM 4234, jednego z testowanych przez nas urządzeń.

Który z Loncin i Briggs wybrać?
Decydując się na zakup modelu benzynowego, należy wziąć pod uwagę markę silnika kosiarki. Jeśli chodzi o elektrownię Briggs & Stratton, profesjonaliści przestrzegają przed używaniem drużyn mniejszych niż 11 graczy (od 450E do 675 iS). Ze względu na brak trwałości i nieefektywność wynikającą z niewielkich rozmiarów i objętości są niepraktyczne. Możemy spodziewać się zaciekłej konfrontacji, jeśli towarzyszymy im w miejscach takich jak niezbadane terytorium lub trawniki, które od jakiegoś czasu nie były koszone. Aby dodać zniewagę do obrażeń, mały cylinder może bardzo szybko się zużywać. Żywotność urządzenia zmniejsza fakt, że jego elementy nie są odlewane z żelaza. Z drugiej strony, jeśli szukasz czegoś niezawodnego, seria 875 i inne wyrafinowane modele to świetny wybór, ale będą cię kosztować więcej.

Loncin, chiński producent, szybko rozwija swoją obecność w branży kosiarek benzynowych. Silniki tej marki zapewniają fantastyczny stosunek jakości do ceny. Co najważniejsze, są one szeroko stosowane w przemyśle wytwórczym, co ułatwia śledzenie części zamiennych. Na przykład modele takie jak Loncin LC1P65FE zawierają przyrostek „FE”, ponieważ są przeznaczone do użytku półprofesjonalnego. Z drugiej strony warianty FA i FC zawierają wał łożyskowy i mocniejszy blok, dzięki czemu są bliższe poziomowi profesjonalnemu. Jako przykład zastosowano Loncin LC1P65FA. Przedmioty te zwykle wystarczają na dość długi czas, więc nawet ci, którzy nie są szczególnie zaawansowani technicznie, nie powinni mieć większych problemów z utrzymaniem ich w dobrym stanie. Eksperci zauważyli, że te gadżety, zwłaszcza silnik GCV160, są wyraźnie zainspirowane produktami Hondy.

Jakiej benzyny powinienem używać w mojej kosiarce?
Najpierw porozmawiajmy o kluczowej różnicy między kosiarkami czterosuwowymi i dwusuwowymi. Ze względu na konstrukcję silników czterosuwowych wymagana jest tylko benzyna. Autobus będzie również wyposażony w dedykowane zasilanie olejem. Więc, co dokładnie oznacza to dla nas tutaj na dole? Że można się obejść na zwykłej benzynie kupionej na stacji benzynowej. Aż do bezołowiowej 91-oktanowej to absolutne minimum. Oczywiście jakość też ma znaczenie, ale wybór benzyny między 95 a 98 oktanami jest głupi i zamiast tego powinieneś wybrać tańszą. Dodatkową kwestią, o której często zapominają kierowcy, jest to, że im lepiej dbamy o nasz silnik, tym dłużej będzie on służył.

Kosiarka do trawy z napędem mechanicznym
Kosiarka spalinowa z rozwiązaniem dwusuwowym ze względu na swoją konstrukcję wymaga mieszanki benzyny i oleju. Wiąże się to z faktem, że benzyna służy nie tylko do napędzania pojazdu, ale także do smarowania ruchomych części silnika. Może się łatwo zatrzeć, jeśli nie zastosujemy oleju i nie upewnimy się, że działa prawidłowo. Czy istnieje przepis na zrobienie takiego amalgamatu? Kosiarka musi być wyposażona w odpowiedni zbiornik na olej/paliwo. Ale jeśli go nie mamy, będziemy musieli ręcznie połączyć paliwo i olej. Każdy producent silników ma swoje preferowane proporcje tych dwóch substancji. Są różne warianty, ale generalnie jest to stosunek 1:50. Zanim więc przystąpimy do koszenia trawnika, zajrzyjmy do podręcznika.

Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, i dotyczy to zarówno modeli czterosuwowych, jak i dwusuwowych, jest to, że im nowszy gaz, tym lepiej. Traci swoje właściwości ciepłochronne i po pewnym czasie zaczyna twardnieć. Skutkiem tego może być awaria naszego silnika. Benzyna zalegająca w zbiorniku przez dłuższy czas może mieć niekorzystny wpływ na wydajność kosiarki. Warto w tym przypadku zaopatrzyć się w odpowiedni uszlachetniacz do paliwa, który ustabilizuje benzynę i wydłuży jej żywotność o kilka miesięcy (a nawet 2 lata, w zależności od zastosowanego środka).

Różne kosiarki spalinowe
Istnieje wiele różnych modeli do wyboru, ponieważ istnieje tak samo wiele zastosowań. Kto produkuje najlepszą kosiarkę? Z pewnością taki, który najbardziej sprzyja naszym celom.

Mocny, napędzany benzyną sprzęt do koszenia rozległych trawników
Z naszych badań wynika, że Stiga Multiclip PRO 53 SVX B jest najlepszą spośród omawianych przez nas kosiarek spalinowych do dużych ogrodów.

Kosiarka do trawy na benzynę
NAC 40cm, 3,0 KM LP40-300-PL-DE to najmniejszy i najtańszy model, jaki testowaliśmy.

Kosiarka z napędem elektrycznym
Dynamiczne ruchy wymagane do uruchomienia kosiarki stanowią duże wyzwanie dla wielu użytkowników. Wszystkie nasze modele testowe są uruchamiane tylko ręcznie. W kosiarkach benzynowych jest to częsty sposób rozwiązania problemu. Jednak niektórzy producenci usłyszeli to wezwanie i próbowali znaleźć akceptowalną prostotę. Stąd funkcja Quick Start dostępna w AL-KO Highline 46.8 SP-A.

Strzyżarka do żywopłotu zasilana benzyną
Aby wykonać swoje zadania związane z koszeniem, kosiarki spalinowe wykorzystują szereg różnych podejść. Najpopularniejsze typy to wirniki z ostrzami i tarcze z krawędziami tnącymi. Aby dostać się w ciasne miejsca, kosiarki strunowe są najlepszym wyborem do przycinania.

6 thoughts on “Czyszczenie gaźnika kosiarki GGP Stiga

  1. Czym może być spowodowane przedostawanie się paliwa z gaźnika do obudowy filtra powietrza , przez co nowy filtr po jednym koszeniu nie przepuszcza powietrza w 70 procentach? Wie Pan może który element odpowiada w gaźniku za taki objaw? Kosiarka Oleo Mac

  2. Hejj a wiesz może dlaczego w tym gaźniku cięgno od klapy tej bliżej silnika po włączeniu ssania nie chce się otwierać?? Tj cięgno nie chciało pracować….

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas!