How to: Complete Wheel Restoration. Prep & Paint = Professional Results at Home
Products Used
Acid Wheel Cleaner: https://amzn.to/3FjHz26
3m Sanding Sponge: https://amzn.to/3ApcNBc
220 Grit Sand Paper: https://amzn.to/3iGlwZW
400 Grit Sand Paper: https://amzn.to/3Fp1qNx
DupliColor Prep Spray: https://amzn.to/3uP7xWm
DupliColor Self-Etching Primer: https://amzn.to/3lku7mH
DupliColor Filler Primer: https://amzn.to/2Yq5xI3
DupliColor Primer Sealer: https://amzn.to/3AgNuRL
DupliColor Chrome: https://amzn.to/3Fu6zDR
VHT Plate Finish: https://amzn.to/3AkLatg
VHT Cast Aluminum Caliper Paint: https://amzn.to/2YvYOw4
DupliColor Silver Wheel Paint: https://amzn.to/3oGZJVR
DupliColor Graphite Wheel Paint: https://amzn.to/3anZrdP
DupliColor Gloss Clear Wheel Paint: https://amzn.to/3Agbe8R
Rustoleum Gloss Black Enamel Paint: https://amzn.to/3FtdxJi
Yellow Carnauba Wax: https://amzn.to/3uOQzaR
Mineral Spirits Paint Thinner: https://amzn.to/3mwMzYO
Tack Cloths: https://amzn.to/3AjQDAn
Half Mask Respirator: https://amzn.to/3BlFWP9
Aerosol Can Squeeze Trigger: https://amzn.to/3gWrg05
Today I’ll show how to restore old corroded crusty aluminum alloy wheels with aerosol spray paint, and even using can of paint and a brush for the accents.
I achieved professional results with a mix of different products that were never designed to be used together, right at home in my garage.
No compressor or spray gun equipment needed!
I don’t have Patreon or ask for donations but you can support the channel with some rad gear from my store: http://6thgeargarage.net/merchandise/
Follow Us:
Instagram: 6th_gear
facebook.com/6thGearGarage
Youtube Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa, Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych.
Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa
Naprawa Traktorków Ogrodowych i Kosiarek Warszawa – Serwis kosiarek i narzędzi ogrodowych – Woj. Mazowieckie – serwis i naprawa spalinowych urządzeń ogrodniczych i budowlanych tj. piły, kosy, kosiarki, zamiatarki, ubijaki stopowe, małe zagęszczarki, agregaty prądotwórcze serwis w Warszawie.
Kosiarka, napędzana lub nie
Przy wyborze kosiarki bierzemy pod uwagę szereg czynników technicznych, ale kluczowe znaczenie mają również łatwość użytkowania i wydajność w polu. Robot koszący jest opcją, jeśli naprawdę nie mamy ochoty zajmować się naszym ogrodem. Jednak dla tych, którzy wolą trzymać się sprawdzonych metod, wysoce zalecana jest kosiarka z napędem.
Zmotoryzowana kosiarka benzynowa
Czy jest jakaś kosiarka z napędem, którą polecacie? Waga urządzenia to kluczowa cecha technologiczna, na którą należy zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Potrzebujemy solidnych modeli, takich jak Stiga Multiclip Pro 53 SVX B, aby były mobilne bez pomocy człowieka. Wszystko, co musisz zrobić, to skierować je we właściwy sposób i mieć je pod kontrolą, aby nie zbłądziły.
Bezsilna kosiarka spalinowa
Jednak wersja z napędem ma kilka problemów z wydajnością. Po pierwsze, zakup gadżetu w tej kategorii kosztuje więcej, a po drugie naprawa lub wymiana części jest bardziej pracochłonna. Co więcej, te kosiarki są często lżejsze i łatwiejsze w obsłudze, co sprawia, że krótkie, zwarte trawniki są łatwe do koszenia.
Kosiarki do trawy
Silniki kosiarek napędzane benzyną
Jeśli chodzi o kosiarki benzynowe, sedno sprawy stanowią silniki. Skuteczność i trwałość maszyny zależy od zastosowanej jednostki napędowej. Dlatego musimy zwrócić szczególną uwagę na ten czynnik i dokładnie przemyśleć wybór odpowiedniej kosiarki.
Typ silnika: dwusuwowy
W niektórych przypadkach w tych gadżetach stosowane są silniki dwusuwowe. Maszyny tego typu ze względu na swoją konstrukcję wytwarzają większy hałas i zużywają więcej energii. Ich główną zaletą jest zwiększona wytrzymałość przy zmniejszonej wadze.
Silnik z czterema cylindrami i jednym skokiem wału korbowego
Z kolei jednostki czterosuwowe będą mniej wydajne, ale cichsze i tańsze w eksploatacji. Dodatkowo mogą mieć nieco obniżony poziom wydajności podczas pracy na nierównym terenie. Jest to bardziej nowoczesna metoda, która eliminuje potrzebę stosowania oleju w paliwie. Wystarczy opanować poziom oleju w silniku, który jest zasilany z autobusu. Taki silnik jest „pod maską” Riwall RPM 4234, jednego z testowanych przez nas urządzeń.